الجمعة، 26 يونيو 2009

جاى أهيس (تحديث)

لولولولولولولولوىلىلىىىىى
انا قلتها متاخر شوية بس كنت مشغول والله سامحونى بقى يلا استعدوووووووووا
انا نجحت نجحت نجحت نجحت نجحت نجحت نجحت نجحت
وبقيت فى 3 خلاص ياناس اصل انا حوارى كبير اوى مع التعليم
المهم الحمد لله على شىء بقى وعقبال البكالوريوس يااااااااارب
***************************************

مع انى مش عارف المعنى الصحيح لكلمة تهييس لكن الأقرب ليها هو انك تكون شخص مهيس يعنى
وحشتوووووونى بجد ووحشتنى المدونة من زمان مكتبتش من يوم عم اوباما ماكان هنا قلت أجى اتراخم عليكوا شوية
وأهه يبقى عيش ورخامة مزاجى حلو ليه ؟ سامع حد بيسال كدا لا والله هوا مش حلو بس انا بحاول اعيشه فى مود استقرار
يعنى عشان أقدر أفكر كويس وكمان كنت فى رحلة صيف عائلية بقالى أسبوع الجو كان حلو فيها برده مش عشان عائلية يعنى ولا
حاجة لا عشان كان ليا اصحاب هناك قابلتهم وكمان كلنا انبسطنا والخروجات كانت على ودنه والاكل كمان من سى فود لبيتزا وكله
جاى وكمان الشيشة الظريفة فى السكرية بعد الأكلة التقيلة (اه اصل انا كنت فى رأس البر) وانا هناك بقى شفت حاجات جديدة فى البلد
انبسطت اوى لأن المكان مش طبيعى مكان ااختلاط مياه النهر ومياه البحر المفروض كلنا نهتم بيه فعلا وبصراحى فى شغل وكل سنة
اماكن جديدة اوى كمان الدمايطة ناس بتحب الشغل جدا شعب فعلا يستحق الأحترام لأنهم بيحبوا بلدهم اوى وكمان مقدرين الخير اللى
فيها وانا هناك بقى كنت بقرأ الجرائد لانى مش بحب اتصل بالعالم الخارجى وانا برا سواء نت او تليفزيون لا الجرائد بس

ولفت نظرى أخبار كتير ........................

اولا شفت ماتش مصر وأمريكا على البحر والجو كان زى الفل بس هما مكانوش زى الفل

عمرو أديب والمنتخب واللى قاله واللى قالوه

استقبال جمهور مصر المحترم للمنتخب

تأكيد الحكم على هشام طلعت مصطفى
تأكيد الحكم على الراجل بتاع تبادل الزوجات

ايران اللى بيحصل فيها وعلطول افتكرت انتخابتنا الجاية ان شاء الله 2011
************************************

بس أنا بصراحة كنت مروق دماغى ومزاجى حلو ورايح جاى على البحر بالليل اتمشى واقعد وكمان اكتشفت مكان رائع هناك بعيد عن
الناس بس حلو أوى مع انى مكنتش عايز اجى من هناك بس برده كل حاجة هنا وحشتنى انا قلت أرغى معاكم يا اولاد وربنا يسهل

ونكتب قريب حاجة كدا تفرفش وتزقطط اصل انا طالبة معايا الأيام دى فرح والبس كلاسيك وأروح مش عارف ليه حد بقى يتجوز يلا او

يعزمنا ولو حتى على مركبة فى نيل القاهرة والراجل يفتح أغانى ونهيص ونعتبره فرح وخلاص

يلا بقى عشان متقولوش الواد مانوووو دا ملل ............................

اه نسيييييييييييت أقول حاجة.......

** انا كملت 21 سنة من فترة كدا يوم 11 فى الشهر دا انا مكنتش فاكر اصلا وكمان كنت فىا لقاهرة فى الفترة دى معرفتش أكتب
حاجة على المدونة يعنى انا كدا وصلت سن الرشد مش بيقولوا كدا برده يعنى ممكن اتجوز عرفى هاهاهاهاهاها اوعوا تصدقوا انا
مليش فى الجواز اصلا اصله صفقة فاشلة تانتاتاتاتتا ............

** وكمان نسيت أقولكم اهم حاجة حصلت فى المصيف دا (موبايلى اتسرق) هههههههههه اه والله من جوا الشقة الساعة 8 الصبح
لولولولىلىلى وانا نايم فى البلكونة والباب مفتوح عامل فيها ناصح بقى ومامن احنا فى مصيف وكل الناس فاتحة الأبواب وبعدين
العمارات مش عالية وكل الناس بتفضل الدور الأرضى عشان اريح وكدا وراااااااح الموبايل

ونقول سلام بقى عشان الحق اخرج وكمان عايز أكل اشوفكم فى المدونة الجاية ورا البنزينة شمال اوعى حد يتاخر

يلا سلام مربع من ام الدنيا مصر

*****************************





هناك 30 تعليقًا:

marmar يقول...

يا سلام عليا اول تعليق ايه الحلاوه دي

marmar يقول...

كل سنه وانت طيب يا جميل وعقبال 121 سنه بس من غير العرفي والنبي :D
متفكرنيش بماتش مصر وامريكا الله يخليك عشان انا كنت بعيط يومها لحد ما عيني ورمت ومش عارفه اخرج لحد دلوقتي ولله :(

بص احلى حاجه في المصيف يكون معاك حد يسليك
صحابك .. حبيبتك .. حد عزيز على قلبك وبتعزو اوووووووووووي
بجد هيكون ليها طعم تاني وجو تاني خالص
وفداك الف موبايل يا جميل معلش خد الشر وراااااااااااااااااااااااااح

marmar يقول...

ونقول كمان تالت تعليق
والتالته تابته بقى

marmar يقول...

بحب اهدي الاغنيه الجيا لروح قلبي ميمو وقولوا بحبك اوي يا مضايقني :(


اغنيه ايه احنا فتحناها ما يطلبه المستمعون :@

marmar يقول...

وخامسه في عين الحسووووود



تصبح على خير

MaNoO يقول...

marmr
>>>>>>>>
هههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
مش قادر بجد يخربيتك يامرمر انا صحيت اللى فى البيت من الضحك صباح الفل أولا احلى صباح جايلك من مصر أم الدنيا المصيف فعلا لازم اصحاب خاصة وهوا دا اللى بسطنى بعدين المصايف فى مصر عموما بتبقى ممتعة عشان الناس الموبايل بقى انا زعلان على الأرقام بتاعتى كلها ضاعت واضريت اجيب شريحة جديدة وكمان كان فى رسائل على الموبايل من اصحابى البنات وانتى عارفة بقى البنات بيبقى ليهم حاجات حلوة أحيانا عموما يلا ربنا يرحمه بقى

وعشان خاطر مرمر نهديها الاغنية الشعبية البانجو مش بتاعى عشان خاطر هيا وميمو وبنقولهمربنا يتمم بخير
وهوباااااااااااااااا

وانتى من أهل الخير

Unknown يقول...

السلام عليكم ورحمة
الله تعالى وبركاته
يخرب عقل شيطانك
ياماااااااااانوا
ايه ياطالب التهييس
ده كله :ضيعت الموبايل
يافالح اسم الله عليك حفظك وصاينك :)

Unknown يقول...

فرحااااااان بالسى فود والبيتزا
والمبايل يتسرق من جوه الشقة
طب احمد ربنا بقى انهم ماسرقوش
حاجة تانية كده ولا كده :؟؟

Unknown يقول...

لأ بقولك ايه ماتفهمنيش
صح ارجوك:)قصدى المحفظة
الرقم القومى مفاتيح
العربية !ولا انت معندكش؟
مش مشكلة المهم المفاتيح:)

Unknown يقول...

يلاااااا مش مشكلة
فداك 2موبايل المهم
انك اتبسطت ورجعت بالسلامة
وعقبال ما تطمنا على النتيجة
اوعىىىىىىىىىىىىىىىىى تنسى
سلااااااااااااااااااام

بسنت صلاح الدين يقول...

اولا كل سنه و انت طيب عقبال مليون سنه،و حمدلله على السلامه و بلاش الثقه الزياده دى بس عموما فداك الف موبايل خد الشر و راح

MaNoO يقول...

norahaty
<<<<<<<

الدكتورة سايبة الدنيا وجاية عندنا لا لا مش ممكن بجد
هههههههههه لا اطمنى هما سرقوا الموبايل بس عيب عليكى انا طول عمرى افهمك صح عارف انك تقصدى المفاتيح او المحفظة بعدين واحد ساقط سنتين فى هندسة وخاصة كمان ازاى هيطلب عربية من ابوه يعنى لا معنديش عربية طبعا
تسلميلى يارب فدايا طبعا كل موبايلات الدنيا ايه يعنى اهم حاجة نفرفش وننبسط ونعيش ونضرب سى فود
ان شاء الله النتيجة قريب ربنا يستر

MaNoO يقول...

بسنت صلاح الدين
<<<<<<<<<<<<<<<<
وانتى طيبة يابسنت وبألف سلامة يارب
لا لا الثقة موجودة موجودة اهم حاجة منوصلش للغرور هههههههههه وفعلا الموبايل خد الشر وراح والله لانه كان عليه ناس ملهاش لازمة كتير

وفاء بركات يقول...

كل سنه وانت مزقطط وفرحان
وحمدالله علي السلامه وفداك الموبايل
اهم حاجه ان مزاجك يكون رايق من غير شيشه ربنا يوفقك

MaNoO يقول...

وفاء بركات
<<<<<<<<<<<

الأستاذة الفاضلة منورانى كالعادة وانتى طيبة يارب وبألف خير وسعادة لا المزاج رايق الحمد لله والشيشة بنحاول نقضى عليها

عمرو يقول...

الحمد لله على السلامه يظهر رجعت من السفر و متشكر لزيارتك الكريمه لمدونتى ..
فداك الموبايل معلش و أهى غرصه للتجديد و التطوير برضو بس خللى بالك بقى من الموبايل الجديد و أبقى بيته تحت المخده لو حتسكن تانى فى الدور الأرضى :)
تقبل تحياتى وتقديرى ..

elsha3er يقول...

السلام عليكم

ان شاء الله الزيارة الاولى ومش الاخيرة بس انت دماغك حلوة وانت مهيس


تحياتى

احمد الشاعر

MaNoO يقول...

أستاذ عمرو
,,,,,,,,,,
نورتنى طبعا وفعلا احسن حاجة فى الموضوع الموبايل دا انه فرصة للتجديد والموبايل الجديد هربطه فى رقبتى بقى عشان محدش يقدر ياخده هههههههه
اتمنى تكرار الزيارة

MaNoO يقول...

elsha3er
,,,,,,,,,

تنورنى فى أى وقت طبعا وشكرا على الكلام الحلو دا وان شاء الله نتواصل بالزيارة

Unknown يقول...

ايـــــه يامانو ؟
كل دا تهيس؟ كفــــاية
والا حاحقد عليك صدقنى :)

MaNoO يقول...

norahaty
>>>>>>>>>>>

لا يادكتورة انا عارف ان الحسد ميجيش منك ابدا هههههههه كلنا بنهيس اصل احيانا التهييس دا بيبقى بديل مؤقت للواقع

Unknown يقول...

يــــــــــامانوووو
فيه مناسبة سعيدة لصديقة
عزيزة ومشتركة بيننا ارجو
المشاركة فيها يامانووووو
لازمن ولابدن ماااااااااشى؟

MaNoO يقول...

انا معاكى اهه يادكتورة لسة جاى من برا وشايف الموضوع وهدخل ارد حالا ولول عايزة اى مساعد تانية قوليلى لانى مش قادر افكر اعمل حاجة الموضوع اذ فجاة كدا جه

mahasen saber يقول...

مصيف وموبايل يتسرق وشقق الناس بتنام وابوابها مفتوحه

بصراحه اخر تهييس فعلا

بس اى تهييس حلو طالما فيها بحر وميه وبلبطه

وفاء بركات يقول...

لوووووووووووووووووووووولي
لوووووووووووووووووووووووووووولي
عقبال البكالوريوس ..
الف مليون مبرووووووووك
تحياتي

MǿиY El-Shreef يقول...

انت مش ناوي تنزل حاجه جديده ياراجل انت

عمرو يقول...

ألف مبروك النجاح و عقبال التخرج اٍن شاء الله و بتقدير كمان :)
ربنا معاك و يوفقك دايما ..
تقبل تحياتى و تقديرى ..

MaNoO يقول...

mahasen saber
<<<<<<<<<<<<

فعلا طالما فيها بحر ومية وبلبطة يبقى كله يهوووون من اجل الحرية والسعادة بس الموبايل صعب عليا برده ههههههههههه

MaNoO يقول...

الاستاذة وفاء تسلمى يارب على ذوقك وان شاء الله ليكوا عزومة فى البكالوريوس

MaNoO يقول...

استاذ عمرو

الله يبارك فيك يارب ونورتنى كالعادة
والف الف شكر على التهنئة بجد

مونى

نزلنا جديد خلاص يلا روحى شوفيه بقى